Pet tajni za transformaciju vašeg hotela u uspješan posao
- info873875
- Jan 10, 2024
- 2 min read
Updated: Sep 4

U sektoru turizma i hotelskoj industriji promjene su na redu - stalno. Ako ne želimo da nas preplave neočekivani događaji, potrebno je imati vrlo precizan akcijski plan koji će nam pomoći da situaciju držimo pod kontrolom. Koje elemente treba uzeti u obzir kako bi vaša tvrtka bila čvrsta i sposobna izdržati svaku oluju? Neki od njih mogu nam pomoći u stvaranju strategije, koja nam omogućuje postizanje ciljeva koje želimo.
Identitet
Identitet hotela može se definirati kao skup karakteristika koje ga čine odmah prepoznatljivim u usporedbi s drugima. U određenom smislu, identitet je razlog zašto gost radije ostaje kod nas nego kod nekog drugog. Ako nemamo precizan odgovor na pitanje ‘’zašto bi gost trebao odabrati naš hotel’’, vjerojatno imamo problem s identitetom.
Možda je situacija takva da nedostaje karakterizacija proizvoda i jedinstvenost u ponudi koja naš hotel može učiniti posebnima. Situacija koja svakako nije optimalna i koju je potrebno što prije popraviti, pogotovo u prenatrpanom sektoru kakav je turizam.
Pozicioniranje
Kroz pozicioniranje možemo znati udaljenost koja dijeli našu trenutnu ponudu od interesa tržišta i strateških ciljeva koje so zacrtali. Kako bismo razumjeli naše tržišno pozicioniranje i promijenili svoje mjesto u korist gostiju koji su bliži našim ciljevima, potrebno je poduzeti nekoliko koraka.
Prije svega trebamo analizirati kategorije gostiju koji trenutno posjećuju naš hotel, procjenjujući njihovu stvarnu ekonomsku vrijednost. Zatim je važno analizirati karakteristike i posebnosti gostiju koje želimo privući u naš objekt, proučavajući paket koji može presresti njihov interes.
Online komunikacija
Koliko su napredni online komunikacijski alati koje koristi vaš hotel? Imajte na umu da je web mjesto hotela njegov prvi prodajni izlog. Da bi bio učinkovit, mora biti atraktivan i nuditi sustav rezervacija najnovije generacije.
U isto vrijeme, ponude poslane gostima također trebaju odražavati kvalitetu naše usluge. Nemarna komunikacija ili na brzinu napisan citat putem e-maila dat će nam neprofesionalnu sliku, a to je prava šteta. Ne treba nam puno da bi ostavili dobar dojam.
Marketing
Marketing počinje od upravljačke kontrole, ali se zatim razvija prema različitim strategijama, a sve su valjane ako se koriste svjesno. Dinamično određivanje cijena, na primjer, u kombinaciji s marketinškim planom koji može podržati ekonomske ciljeve koje ste si postavili, može vam pomoći tijekom faze prodaje.
Zaposlenici
Svake godine sve je veći problem nedostatak kadrova. Osim stvarnog pogoršanja ovog fenomena, problem lojalnosti zaposlenika je prisutan u većini objekta. Ovdje, nažalost, nema jednostavnog rješenja.
Jedini izlaz, iako je teško priznati, jest zapitati se koliko smo predani tome da naši suradnici budu uvjereni da ostanu. Na primjer, koliko sastanaka imamo s našim zaposlenicima? Postoje li interne procedure i opisi poslova koji reguliraju njihov rad? A trening? Davanje preciznih uputa i poštivanje profesionalnosti naših suradnika prvi je korak da se oni osjećaju cijenjenima.
Podsjetimo se da su zaposlenici nedvojbeno najvažniji resurs koji tvtrka ima na raspolaganju kako bi zadovoljila potrebe svojih gostiju. Razumijevanje i vrednovanje suradnika pomaže ne samo u privlačenju i zadržavanju sposobnih, motiviranih i kompetentnih ljudi, već i u jamčenju boljeg iskustva boravka za goste.
Ovo su nedvojbeno najvažniji elementi za revoluciju, naravno, u pozitivnom smislu upravljanja vašim hotelom. Postavljanje čvrstih temelja za kvalitetnu strategiju omogućuje da se s budućnošću suočimo s više vedrine, a da istovremeno vaš hotel bude istinski uspješna tvrtka.
Izvor: Hotelklinik.it



