Jesu li vaši zaposlenici zadovoljni?
- info873875
- Feb 14, 2024
- 3 min read
Updated: Sep 4

U današnje vrijeme, sposobnost da znate kako profesionalno upravljati ljudskim resursima unutar hotela od velike je važnosti. To je zato što sami zaposlenici mogu postati velika dodana vrijednost ako se unutar hotela stvore pravi uvjeti za njihovo isticanje. Iz ove perspektive, za učinkovito upravljanje ljudskim resursima više nisu dovoljna ponašanja stečena empirijskim putem na temelju osobne osjetljivosti, već je potrebno proširiti i učiniti fleksibilni stil upravljanja.
Prije svega, svaka tvrtka, u upravljanju ljudskim resursima, treba kao primarni cilj imati pomoć svojim suradnicima da budu uspješni. Drugim riječima, potrebno je osigurati da razvoj osobe u radu slijedi smjer koji je zadovoljavajući za njih same i za njihovu tvrtku.
Za prevladavanje izazova nije dovoljno samo imati napredne tehnologije, niti znati primijeniti najbolje modele upravljanja. Umjesto toga, potrebno je imati educirane ljudske resurse s odgovarajućim osobnim karakteristikama, u skladu s filozofijom tvrtke, te sposobnima da zajedno slijede zajedničke ciljeve uspjeha.
Koliko je važna sreća zaposlenika? Puno, zapravo jako puno. U svakom radnom kontekstu važno je imati tim koji je zadovoljan svojim radom. Izjava još više vrijedi u ugostiteljskim objektima, gdje se boravak gostiju može percipirati kao poseban ili nezadovoljavajući na temelju pažnje i pristupa zaposlenika. Koji su to elementi koji radno mjesto čine posebnim i produktivnijim?
Ugodan ambijent
Prije svega, ugodnost okoline igra temeljnu ulogu: stvaranje udobnog, svijetlog, skladnog i lijepog prostora dobra je polazna točka za početak ovog procesa. Radno okruženje je mjesto u kojem provodite veći dio dana i upravo iz tog razloga ono mora jamčiti život i udobnost za svakog zaposlenika, s prostorom koji odgovara potrebama svakoga od njih. Zapravo, sve to omogućuje razvoj kreativnosti, organiziranosti, reda i planiranja.
Dobra komunikacija
Još jedan aspekt koji treba imati na umu je komunikacija koju poslodavac njeguje prema svojim suradnicima i obrnuto. Zaposlenik treba biti stavljen u poziciju da se osjeća slobodnim iskomunicirati prisutnost problema, bilo da se radi o kolegama ili osobama s većim odgovornostima od njegovih. S druge strane, poslodavac mora riješiti sukobe i prije nego što nastanu.
Na taj će način, zahvaljujući mirnijim odnosima među pojedincima, vladati opuštenija atmosfera na radnom mjestu. Da biste to postigli, možete stvoriti trenutke privatnog razgovora, gdje se ljudi osjećaju slobodnije izreći svoja mišljenja, ili organiziranjem aktivnosti koja može uključiti sve kako bi se poboljšala sama komunikacija.
Dajte vrijednost ljudima
Važnost je znati valorizirati ljude koji predstavljaju temeljni čimbenik rasta i uspjeha tvrtke: ovo je stvarni element razlike između izvrsnih organizacija i onih s jakim konkurentskim nedostatkom.
Odgovornost i autonomija
Davanje prave autonomije čin je povjerenja koji se može isplatiti jer sposobnost samostalnog upravljanja poslom čini zaposlenike produktivnijima. Slobodno odlučiti kako upravljati svojim zadacima i organizirati raspoloživo vrijeme znači postati odgovorniji i usredotočeniji na postizanje svojih ciljeva.
Timske radne aktivnosti
Timske radne aktivnosti također mogu biti korisne, poticanjem suradnje između kolega. Timski rad zapravo je jedan od bitnih aspekata koji karakteriziraju moderne tvrtke, koje moraju planirati ad hoc strategije kako bi preživjele na sve konkurentnijem tržištu. Naime, čini se da je radom u grupi moguće povećati produktivnost zahvaljući valorizaciji vještina pojedinaca, koji imaju koristi od međusobne usporedbe.
Nadalje, timski rad potiče predispoziciju za razmjenu informacija i pomaže mladima da rastu. Ulaganje u njihovu obuku pridonosi dobrobiti tvrtke, čak i ako se napori ne mogu koncentrirati samo u tom smjeru. Svi zaposlenici trebaju biti propisno odjeveni i poštovani, motivirajuća atmosfera u radnom okruženju može dovesti do širenja pozitivne energije među zaposlenicima te posljededično uspješno utjecati na rezultate u poslovanju cijelog tima!
Zaključno, oni koji brinu o svom hotelu ne mogu izbjeći ni temu brige o zadovoljstvu svojih zaposlenika. Jednostavnim svakodnevnim mjerama moguće je poboljšati rad tvrtke i stvoriti mirno i dinamično radno okruženje. Iz ove perspektive, sve više i više tvrtki počelo je koristiti nove organizacijske modele koji mogu u konačnici poboljšati turističko iskustvo na način da se poboljša iskustvo i samih zaposlenika.
Izvor: Hotelklinik.it



